Miele WCR770WPS PWash2.0&TDosXL&WiFi - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 276 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Miele WCR770WPS PWash2.0&TDosXL&WiFi op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

r**********@p************* 24-01-2023

Erg tevreden over deze wasmachine

Miele staat volgens velen synoniem voor degelijkheid. Ik was sceptisch maar moet zeggen: het is waar. Een mooi en degelijk product waar over nagedacht is. Stil, zuinig, schoon en gemakkelijk in het gebruik. Echt een top aankoop.

Pluspunten

• Schoon
  • Duurzaam
  • Stil
  • Energiezuinig
  • Gemakkelijk in gebruik

Minpunten

• Duurder dan andere merken

G***********@h********** 04-05-2022

Zuinige en degelijke wasmachine

Door gezinsuitbreiding op zoek gegaan naar een degelijke wasmachine. Kwamen bij miele uit met een twindos systeem.

De wasassistent is een geweldige functie. Die ervoor zorgt dat je kan aangeven wat je in de trommel doet en hij bedenkt zelf het bijpassende was programma. Deze kun je altijd zelf nog aanpassen. De duur past zich automatisch aan de lading en de dosering ook door het twindos systeem. De wasmachine geeft ook aan wanneer het wasverzachter wel of niet aanraad. Hier gebruiken we inmiddels veel minder van.

Deze wasmachine hebben we gecombineerd met een netwerk droger van miele met een wash to dry functie. Waardoor je ook daar niet meer hoeft na te denken.

Pluspunten

• Twindos
  • Powerwash
  • Wasassistent
  • Netwerk functies ook handig icm droger

Minpunten

• Duur
  • Zwaar

d*****@z******* 23-12-2021

Teleurstelling

In eerste instantie was ik heel tevreden maar toen ik hem een tijdje had gebruikt kwam de was heel nat uit de machine. Contact gezocht met de dealer maar die kreeg het niet opgelost. Toen contact gezocht met Miele dan verwacht je van zo’n bedrijf dat ze snel langs zouden komen. Na diverse keren contact te hebben opgenomen kwam er na 2 maanden eindelijk een monteur langs. Bleek de dosering niet goed te zijn afgesteld in de machine. Dus al die tijd teveel zeep gebruikt. Miele gaf ook toe dat de machine vanaf fabriek niet goed was ingesteld.Al met al wel een teleurstelling voor dit merk.

Pluspunten

• De degelijkheid
  • Duurzaamheid

Minpunten

• Afstelling zeep dosering

d*****@z******* 04-09-2021

Een aanrader

Zoals gewend van Miele een kwalitatief en hoogwaardige wasmachin die eigenlijk geen concurentie heeft.
Hij is duurzaam onderscheid zich tov andere concurenten. De aanschafprijs is altijd best wel hoog maar is het ook wel waard. Wast zuinig droogt goed gewoon een heel goede machine.EEn echte aanrader.

Pluspunten

• Duurzaam
  • Kwalitatief hoogstaand

s**********@g******** 16-05-2021

Miele wasmachine met Twindos en Touchscreen

Volledig te bedienen via touchscreen, prachtig en enorm makkelijk. Machine maakt amper lawaai, doseert zelf het wasmiddel, is te bedienen via een app en veel was programma’s mogelijk! Extra flacons erbij gekocht zodat ik ook mijn eigen wasmiddel kan gebruiken! Daarnaast nog extra functies zoals eco, vlek verwijder aar, verbruikt weinig water en is zuinig in omgang! Kortom: kind kan de was doen en een ABSOLUTE aanrader!

Pluspunten

• Erg stil
  • Erg zuinig
  • Doseert zelf het wasmiddel
  • Veel verschillende programma’s
  • Via een app op je mobiel te bedienen

Minpunten

• Nog niet ontdekt

C. R. 26-01-2021

Wat een geweldige machine.

Miele er is geen betere. Ik kan het mij ook niet voorstellen. Wat een geweldige machine. Onvoorstelbaar stil. Waanzinnig zuinig met het doseer systeem. Handige app welke je op diverse manieren op de hoogte houd van de voortgang, looptijd, e.d.

Pluspunten

• Werkelijk stil
  • Geen knoppen waar kinderen iets mee kunnen

Liesbeth 08-04-2020

Strakke vormgeving, makkelijk in gebruik

Een maal goed ingesteld werkt hij perfect. Was komt er goed droog uit. Veel keuze in programma’s. WiFi zou ook moeten werken maar daar ben ik nog niet helemaal achter.
Jammer dat er niet staat vermeld hoe je je wasmiddel moet afstellen als je een ontkalker hebt in je huis. Daardoor gebruikte ik de eerste keer veel Te veel.

Toon Reeuwijk 20-11-2019

Miele, "kind kan de was doen"

Veel keuze mogelijkheden, super stille machine en waar het vooral om gaat, perfect gewassen! Bewust gekozen voor Kwaliteit, Duurzaamheid en Gebruikersvriendelijkheid. Helaas afscheid moeten nemen van onze oude Miele, na 27 jaar probleemloos gebruik.

Pluspunten

• Gebruikerskosten laag
  • Bedieningsgemak
  • Betrouwbaar
  • Super stil

Minpunten

• geen

Marian Blonk 16-11-2019

Miele Twindos

Ik heb gekozen voor een Miele omdat dit merk als beste bekend staat.
De machine heeft een hoog gebruikersgemak en door de twindos kan ik niet meer overdoseren (wat ik vaak deed).
De machine maakt weinig kabaal en de was komt er top uit kortom: een gave machine.

Pluspunten

• Gebruikersgemak
  • Superschone was
  • Nauwelijks lawaai
  • Geen overdosering meer mogelijk

Vincent 03-10-2019

De beste wasmachine ooit!

Deze Miele is werkelijk fantastisch! Super stil, voor een wasmachine, draait netjes. Volledig automatisch, zowel qua toevoer van wasmiddelen (bont en wit) als qua soorten was. Een uiterst prettig apparaat, dat je niet stoort tijdens een avond studeren/werken. Vooral het lage geluidsniveau is een welkome verrassing bij deze Miele wasmachine. En de bediening is ronduit TOP!

Pluspunten

• Super stil
  • Iintuïtieve bediening
  • Ruime trommel
  • Staat stabiel (geen rubber mat nodig)
  • Verbruikt weinig energie.

Iris 04-06-2019

Behulpzaam digitale display, goed schoon!

Super fijne wasmachine. Er kan veel in en het display maakt het super makkelijk om de juiste instellingen te kiezen voor de was die je draait, zeker handig als je geen zin hebt alle waslabels te lezen. Ingebouwde wasmiddel flacons is een uitkomst, zo heb je altijd de juiste dosering en geen stinkende was. Ook weet hij zelf te doseren op witte of bonte was. De flacons wasmiddelen lijkt duur, maar is niet duurder dan regulier wasmiddel in verhouding. Wil je wel je eigen wasmiddel gebruiken dan kan dat ook, er zitten gewone vulbakken ingebouwd. Die zijn sowieso nodig voor wol. Sensitive wasmiddel kun je ook in de flacons bestellen. Leuke bonus: bij aankoop krijg je een halfjaar wasmiddel flacons cadeau!!

Pluspunten

• Automatische dosering
  • Goed bedienbare display
  • Grote laadruimte en stil!!
  • Echt schone was door automatisch doseren
  • Optie om eigen wasmiddel te gebruiken

Minpunten

• Harde piep die niet stopt als ie klaar is
  • Programma lijkt lang, maar is het waard

Stephan 10-05-2019

Wasmachine

Top machine Lang getwijfeld ivm prijs. Maar wat een mooie machine. Lekker snel wassen toch zuinig in makkelijk doseren met twin did.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk met twin dos
  • Verbonden met mobiel
  • Caps zijn ook makkelijk voor b.v wol

Minpunten

• Prijs